Повернутися до звичайного режиму

ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу

Наказ МОН від 13,07.2021 року № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

ціннісне ставлення;

формувальне оцінювання.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013№1222«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011№329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

1.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології у системі загальної середньої освіти

2.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії у системі загальної середньої освіти

3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мову системі загальної середньої освіти

4. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики у системі загальної середньої освіти

5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії у системі загальної середньої освіти

6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики у системі загальної середньої освіти

7. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров'я у системі загальної середньої освіти

8. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства у системі загальної середньої освіти

9. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства у системі загальної середньої освіти

10. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання у системі загальної середньої освіти

11. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови у системі загальної середньої освіти

12. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літературу системі загальної середньої освіти

13. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики і астрономії у системі загальної середньої освіти

14. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури у системі загальної середньої освіти

15. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії у системі загальної середньої освіти

16. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з курсу "Громадянська освіта" у системі загальної середньої освіти

Кiлькiсть переглядiв: 235