Аналіз педагогічних анкет. 2021 р.

В анкетуванні взяли участь 24 педагоги.
Вчителі ліцею вважають, що у закладі освіти створені умови для постійного підвищення кваліфікації, їх чергової та позачергової атестації, а саме 22 особи вважають курси ІППО; 9 –конференції; 7– методичні семінари; 8 – тренінги, майстер-класи; 19- вебінари; 23 – онлайн курси; 20 – самооцінка.

16 опитаних вважає, що немає жодних перешкод для професійного розвитку, 2 відповіли, що для них перешкодою є відсутність матеріального забезпечення.

Усі педагоги у своїй діяльності користуються критеріями оцінювання виключно рекомендаціями МОН. Про критерії оцінювання здобувачів освіти в ліцеї інформують на початку навчального року (18 учителів), а також 20 учителів, які інформують здобувачів освіти про критерії оцінювання перед вивченням кожної теми.
Учителі ліцею використовують такі форми для комунікації з батьками: 16 – батьківські збори; 18 індивідуальні спілкування з батьками.

Психологічний клімат закладу освіти, на думку педагогів, сприяє співпраці, у закладі створені всі умови для співпраці.

Кiлькiсть переглядiв: 68