Музейний урок "Вивчення другорядних членів речення крізь призму творчості Т.Г. Шевченка”

Синишин Лілія Любомирівна, вчитель української мови та літератури НВК “Школа-гімназія “Галицька" у жовтні 2014 р. у Національному музеї ім. А. Шептицького провела музейний урок на тему: “Вивчення другорядних членів речення крізь призму творчості Т.Г. Шевченка” для учнів 4(8)-Б класу.

Музейний урок з української мови та інформатики

28.11.2016 у 1(5)-А класі проведено музейний урок з української мови та інформатики. Урок проводився у Музеї визвольної боротьби України, відділ Львівського історичного музею, вул. Лисенка, 23-а. Вчиттелі Бурко Г.В., Кравець І.Т.
Тема уроку. Правила написання листа за допомогою текстового редактора.
Мета уроку: навчити школярів писати лист, використовуючи текстовий редактор; сформувати вміння та навички написання листів; розвивати уяву, логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів, уміння висловлювати думки, моделювати ситуацію; виховувати культуру, дисципліну, любов до рідного краю,зацікавленість до вивчення предметів інформатики та української мови в музейних умовах при розгляді експозиції.
Тип уроку: засвоєння нових знань,формування вмінь і навичок.
Форма уроку. Урок – рольова гра


Інтегрований урок української літератури та хімії : "Іван Труш та Іван Франко". 6(10)-А клас. 2017 р.

9 лютого 2017 року в Художньо-меморіальному музеї Івана Труша для учнів 6(10)-А класу проведено інтегрований урок української літератури та хімії на тему: "Іван Труш та Іван Франко". (Вчитель української мови та літератури Ліля Синишин та вчитель хімії Олена Вербинська). Літературну та мистецьку спадщину видатних постатей Івана Франка та Івана Труша, залишену нащадкам через слово та фарби, зуміли поєднати в рамках уроку його організатори та учасники. Ми щиро вдячні науковим працівникам художньо-меморіального музею Івана Труша за надзвичайно цікаву екскурсію експозиціями та плідну співпрацю в рамках організації та проведення уроку. Дякуємо і нашим колегам Олені Захаровій та Іванні Сало за підтримку та участь у заході.

Музейний урок з хімії та основ здоров’я. 10.03.2017 р. 4(8)-А клас

Музейні уроки відкривають нове бачення шкільних предметів та пробуджують інтерес до їх поглибленого вивчення! На таких інтегрованих уроках поєднується розвага і навчання у доступній для дітей формі. Кращої можливості для інтеграції хімії та основ здоров’я, ніж як в інтерактивному музеї "D.S.Таємна аптека", що на площі Соборній,1 просто не знайти! Гімназисти 4(-8)-А класу НВК "Школа-гімназія "Галицька" щиро дякують помічнику таємного аптекаря за допомогу у проведенні секретних експериментів та виготовленні ліків із усім знайомих лікарських трав. А ще за дуже цікаву екскурсію в давній фармацевтичній лабораторії.

Музейний урок хімії 24.10.2018 р.

На науковому горищі Державного природознавчого музею м. Львова наші учні стали дослідниками найдивовижніших та найважливіших природних об’єктів: землі та води, адже виконували роботу в межах навчальних проектів з хімії «Дослідження рН грунтів своєї місцевості» та «Дослідження рН середовища мінеральних вод України» з теми "Розчини". Декілька зразків води для дослідження привезені вчителями з виїзного семінару у Карпати (Мертве озеро, водоспад р.Кам"янка). Завдяки плідній співпраці з музеєм, вибору інтерактивних методів навчання, використання елементів технологій критичного мислення, організації безпечної експериментальної роботи, реалізації міжпредметної інтеграції хімії з географією, біологією, основами здоров"я, а також надзвичайно цікавій екскурсії експонатами музею, запланований музейний інтегрований урок проведено УСПІШНО! Дуже дякуємо усім учасникам!


Урок-екскурсіяюз хімії. 3-А класу. 06.02.2019 р.

06.02.2019 року учителем хімії Вербинською Оленою Степанівною проведено урок-екскурсію з хімії для учнів 3-А класу в інтерактивному музеї «Таємна аптека» з метою посилення практичної спрямованості змісту хімічної освіти, уваги до вивчення явищ, процесів, об’єктів, хімічних властивостях речовин, які трапляються учням в повсякденному житті.

Інтегрований урок-екскурсія 3(7)-А клас. 02.05.2019 р.

З метою реалізації міжпредметної інтеграції, розвитку життєвих компетентностей учнів, продуктивної творчої діяльності та широкого світогляду з використанням можливостей ресурсів неосвітніх установ міста, 2 травня2019 року проведено інтегрований урок-екскурсію основ здоров'я і хімії з використанням програмового матеріалу 7 класу на тему: «Соціальна складова здоров'я» (основи здоров'я) та «Вода» (хімія) з учнями 3(7)-А класув музейній експозиції Галичфарму «З досвідом у майбутнє».

/Files/images/2.jpeg

/Files/images/1.jpeg

Кiлькiсть переглядiв: 898