Мовознавчий квест для учнів 3(7)-А класу
Куратор квесту – учитель української мови та літератури Сало Іванна Кирилівна.
Мета:перевірити, як учні вміють практично застосовувати здобуті на уроках знання з української мови; сприяти поглибленню й розширенню знань з різних розділів мовознавчої науки; розвивати логічне й асоціативне мислення, аналітичні здібності, ерудицію, увагу, спостережливість та зосередженість, удосконалювати вміння працювати в команді; виховувати відповідальність і цілеспрямованість, лідерські якості, почуття колективізму й творчості, прагнення самовдосконалення; плекати любов і повагу до рідної мови, прагнення вивчити її, збагачувати, досліджувати.
До проведення квесту долучилися учителі, працівники навчального закладу, бібліотекар – Петрина Наталія Михайлівна.
Куратор розробила завдання та маршрут гри:
· Кабінет географії – № 29;
· кабінет словесності – № 28;
· кабінет біології – № 31;
· кабінет музики – № 7;
· кабінет математики – № 1;
· шкільна бібліотека.
Брейн-ринг «Ти наше диво калинове, чудова українська мово». 6(10)-А клас. 21.02.2017 р.
Мета : навчити учнів розуміти і збагачувати рідну мову, мислити творчо; нозвивати уміння аналізувати і синтезувати, активність, мислення, творчі здібності дітей; виховувати повагу до рідної мови, дружбу, згуртованість, бажання змагатись і перемагати у чесній грі.
Умови гри: кожна команда складається з 5 чоловік, яку очолює капітан. В ході змагання команди набирають бали, виграє та, у якої кількість балів більша. Після закінчення гри команда-переможець отримує грамоту.
Вікторина "Найкращий знавець". 1(5)-А. 21.02.2017 р.
Мета: поглибити знання учнів про рідну мову; показати її красу і багатство, розкрити її необхідність у житті людини; розвивати бажання вивчати українську мову; виховувати любов і повагу до рідного слова; сприяти розвиткові творчих здібностей учнів.
Захист проектів "Рідна мово!" 2(6)-А клас. 21.02.2017 р.
Свято "О слово рідне!". Учні 4-а класу. 03.03.2017 р.
Мета: виховання любові до рідної землі, до рідної мови, до її носія – українського народу, до держави Україна, до народних традицій; формувати переконаність у нетлінності духовних скарбів народу, прагнення своєю працею примножувати здобутки українського народу; формувати розуміння того, що мова - скарб, без якого не може існувати ані народ, ані держава.