Повернутися до звичайного режиму

Конкурс дитячої творчості «Податки очима дітей – 2017»

Конкурс проводиться з метою виховання культури сумлінного платника податків, зборів, платежів у школярів, ознайомлення їх з професією фахівця податкової та митної справи, формування економічної грамотності та культури у школярів – майбутніх платників податків, вивчення та розуміння підростаючим поколінням ролі, значення і місця податків у житті держави і суспільства.

У конкурсі взяли участь гімназисти 4(8)-А та 6(10)-А класів.
Матвіїшин Богдана, учениця 10 класу, написала казку.

Королівство щасливих людей

Було собі одне маленьке королівство. І правив ним мудрий король. Хоча королівство було невелике, правити ним було непросто. Адже й у ньому, як і в будь-якому іншому, були як і щасливі, так і нещасні люди. Оскільки король дуже любив свій народ, він хотів, щоб кожен мешканець його володінь завжди почувався добре і був щасливою людиною.

У жителів були різні причини смутку. Хтось був хворий, але не мав можливості вилікуватися. У когось померли батьки. Хтось не міг утримувати дітей. Хтось хотів дітей, але не міг народити. Король розумів, що так не має бути, і він вирішив це змінити.

Попри усю свою велич, король мав помічників. Помічники були непрості, а зачаровані. Таємних помічників було троє. Вони були нібито звичайними мешканцями, але мали певні незвичайні здібності.

Один міг ставати невидимим. Завдяки цим здібностям він завжди знав про всі таємниці і слідкував, щоб ніхто не вчинив бунт проти царя. Інший міг читати думки, він завжди був присутній на всяких зборах і засіданнях, щоб знати, що піддані думають про короля. Ще один запам’ятовував абсолютно все що, бачив, читав, чув. Він завжди розпвідав щось цікаве. Дуже багато подорожував, вивчав різні науки і вчив короля.

Завдяки цим помічникам король знав усе, що відбувається в його королівстві, та за його межами.

Одже, молодий король вирішив побудувати Замок Щастя. Але для цього потрібні кошти. Спершу король не знав, що робити, але згодом вирішив зібрати раду, на якій постановили створити систему, завдяки якій утворилися б королівські гроші, тобто кошти, які будуть використовуватися на благо держави. Але для цього мешканці почали збирати внески. Люди, які були багаті, ділилися, і в тому замку король зумів побудувати багато притулків і лікарень. Ще він створив багато заводів, де були потрібні робітники.

Так завдяки підтримці та допомозі одне одному утворилося багате королівство, де не було бідних, самотніх та хворих. Там усі були щасливі.

Пендерецька Софія, учениця 10 класу, написала вірш.

Що таке податки?

Нащо їх платити?

Краще збільшить статки

І красиво жити.

Таке часто чуєм
Десь на ринку, в парку,

Бо не всі ще знаєм,

Куди йдуть податки.

Та на світлі школи,

І нові лікарні,
І безпеку нашу,
І дороги гарні.

Щоб усе це мати
І прекрасно жити,
Треба про державу дбати

Й податки платити.

Щоб війна скінчилась

І у мирі жити,

Треба із податків

Воїнам платити.

Щоби літні люди

Жили й не вмирали,

Треба щоби їхні пенсії

Втричі більші стали.

Нашим немовлятам,

Також їхнім мамам

Теж з податків гроші

Заплатить держава.

Тому будем знати:

Щоб стабільно жити,

Треба працювати
Й податки платити.

Застрижний Андрій, учень 8 класу, намалював малюнок.

/Files/images/20170406_153046.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 274