Показовий урок основ здоров'я на тему:«Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях» в рамках проведення Єдиного Дня цивільного Захисту на базі ліцею «Галицький» ЛМР (розроблений вчителем основздоров'я Вербинською О.С. для учнів 8 класу)

Галерея "Показовий урок основ здоров’я"

Тема уроку:
Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях
Мета уроку:
Поглиблення знань учнівпро надзвичайні ситуації. Розвиток життєвих навичок учнів із самозахисту та взаємодопомоги в різнихнадзвичайних ситуаціях.
Цілі уроку:
  • Ознайомлення учнів із діяльністю Державної служби України із надзвичайних ситуацій щодо порятунку і захисту людей, світовими інноваційними досягненнями у сфері захисту населення.
  • Формування вмінь учнів чітко діяти в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків землетрусу, повені та паводку, грози, сильного вітру та шквалів, пожежі, викиду хімічно-небезпечних речовин та вмінь укомплектовувати «тривожну валізу».
  • Підвищення рівня практичної підготовки до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, закріплення отриманих знань на практиці.
  • Виховання та розвиток в учнів морально – психологічних якостей: відваги, витримки, ініціативи та кмітливості, співчуття та взаємодопомоги.
  • Формування навичок soft skills (критичне мислення, креативність, співпраця) та навичок XXI століття.
Обладнання та матеріали:
Міжпредметна інтеграція
Інтерактивна панель «MultiBoard», програмне забезпечення «Note»,«MozaBook», «LearningApps.org», відео-ролики, кольоровий папір, маркери, емблеми, малюнки, плакати, роздатковий матеріал, наплічник та набір предметів для «тривожної валізи».
Основи здоров'я, географія, хімія, біологія.
Тип уроку:
Поглиблення знань.Урок з елементами тренінгу.
Перебіг уроку
Зворотний зв’язок,.
  • Привітання учнів, гостей.
  • Обери емоцію після перегляду світлин. З чим пов'язані ці емоції?
Актуалізація теми.
  • Вступне слово вчителя. Застосування прийому критичного мислення «ЗаХіД».
  • Класифікація надзвичайних ситуацій. Виконання інтерактивних вправ за допомогою освітньої платформи «LearningApps.org» .
Стартові завдання.
  • Перегляд презентаційного відео-роликупро структуру та діяльністьДержавної служби України із надзвичайних ситуацій.
  • Вибір міні-лабораторій надзвичайних ситуацій: «Вода», «Земля», «Повітря», «Вогонь», «Небезпечні хімічні речовини».
  • Завдання для груп.
Робота в групах
  • Повідомлення учасників міні-лабораторій за результатами роботи груп про алгоритм дій в умовах загрози, виникнення та в період ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру:
  • землетрусу – група «Земля»;
  • повені та паводку – група «Вода»;
  • грози, сильного вітру та шквалів – група «Повітря»;
  • пожежі – група «Вогонь»;
  • викидів хімічно-небезпечних речовин – група «НХР».
  • Обговорення та доповнення.
Руханка«Цивільна оборона», «Знайди вихід».
Вивчаємо нове.
  • Інновації у сфері порятунку та захисту людей. Перегляд відео-сюжету «Хімічні сполуки, які рятують життя».
  • Які хімічні сполуки? Знайди відповідність.
Моделювання ситуації
  • Збір «тривожної валізи». Обговорення.
Підсумкові завдання
  • Оцінка особистих якостей і навичок, необхідних для виживання у НС.Учасники груп по черзі продовжують фразу: «Я можу підвищити свою готовність діяти у НС, якщо...».«Я не розгублюся і зможу рятувати людей під час НС тому що…».
Кiлькiсть переглядiв: 36